treniruotės

13091949_1136743129739764_3473876158944919760_n
Permalink

Kūno dizainas

Kūno dizainas

KŪNO DIZAINAS
Treniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies-kraujagyslių sistemą, nes treniruotė pradedama nesudėtingos choreografijos step aerobikos junginiu.
Tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant svarelius, elastinės gumas, štangutes, pilateso ir svorinius kamuoliukus. Taip pat atliekamos raumenų stiprinimo metodikos, naudojant tik savo kūno svorį.
Šią įvairiapusišką treniruotę dažnai vadina „anticeliulitine“, „liekninamąja“, nes, dirbant visoms raumenų grupėms, greičiau tobulinamos kūno formos, o specialios metodikos dėka, puikiai deginamos kalorijos ir mažinamos apimtys. Sistemingai sportuojant, stiprėja stuburo ir viso kūno kaulų sistemos, koreguojama laikysena.
Tinka įvairaus amžiaus ir fizinio […]

DSC08870
Permalink

Nėščiųjų pilatesas

Nėščiųjų pilatesas

NĖŠČIŲJŲ PILATESAS
Kad mažylis gimtų sveikas, visavertis ir ramus – nėščiukei būtina būti fiziškai aktyviai.

– greitina medžiagų apykaitą, išvengiant viršsvorio
– padeda sumažinti nugaros skausmus ir gerina laikyseną
– greitina limfos apykaitą, išvengiant patinimų
– sumažina gimdymo komplikacijų riziką
– gerina psichoemocinę būseną

Atliksime pratimus, reikalingus nėštumo metu, natūraliam gimdymui ir po jo.

Treniruotės vyksta I ir III – 12:00 val.

BK8_7856
Permalink

Fitnesas vaikams

Fitnesas vaikams

FITNESAS VAIKAMS
Pirmas užsiėmimas – NEMOKAMAI!

Registracija ir informacija – tel.nr. : 8-676-41109

Dėkojame , kad renkatės www.gita-club.lt

Sportinė programa skirta vaikams nuo 1.5 metų iki 6 metų:

viso kūno optimalus vystymasis

taisyklingos stovėsenos ir eisenos formavimas

judesių koordinacijos, lankstumo, jėgos savybių vystymas

sveiki įpročiai ir aktyvus laisvalaikis artistiškumo ir saviraiškos ugdymas

Puiki galimybė vaikui išlieti energijos perteklių, linksmai ir naudingai praleisti laiką, susidraugauti.

12205007_779259208869745_1463317588_n
Permalink

Mamos ir vaiko mankšta

Mamos ir vaiko mankšta

MAMOS IR VAIKO MANKŠTA
Pirmas užsiėmimas –  NEMOKAMAI!

Registracija ir informacija – tel.nr. : 8-676-41109

Dėkojame , kad renkatės www.gita-club.lt

Skirta kūdikiams (nuo 3 mėn. iki 1 metų) ir jų mamoms.

Mamytė: sustiprės, atgaus energiją, pasitikėjimą savimi ir susigrąžins buvusias kūno linijas
Vaikutis: tyrinės nepažįstamą aplinką, patirs naujų įspūdžių, stiprės fiziškai.

Mezgamas mamos ir vaiko ryšys, puiki proga aktyviai pailsėti , susirasti bendraminčių.

11229907_646913335453311_3116819863258825702_n
Permalink

Aerobinė gimnastika

Aerobinė gimnastika

AEROBINĖ GIMNASTIK

Kviečiame 4–13 m. mergaites ir berniukus

• LANKSTUMAS

• JĖGA

• KOORDINACIJA

• SCENINIS JUDESYS

• DALYVAVIMAS VARŽYBOSE

• SPORTINIAI REZULTATAI

Treniruotės vyksta:
II – 14:00 ir 15:00
V – 13:30 ir 14:30
Prieš varžybas vykdome papildomas repeticijas
Trenerė: Loreta Spitrytė

Visada laukiame naujų narių!

10519186_535556346589011_4934521086853855612_n
Permalink

Krepšinio šokėjos

Krepšinio šokėjos

Tapk krepšinio šokėja!
Pasirodyk įvairių švenčių ar renginių metu!

Treniruodamosi šioje grupėje ugdysitės:

– Ritmo pojūtį

– Sceninio judesio įgūdžius

– Gimnastinius ir akrobatinio šokio elementus

– Fizines savybes

Treniruotės vyksta:
II – 16.00
V -15.30

Prieš pasirodymus, vykdome papildomas repeticijas

Trenerė: Loreta Spitrytė

Visada laukiame naujų narių!

13094374_1376966358996019_1081613242501315499_n
Permalink

Treniruoklių salė

Treniruoklių salė

Treniruoklių salė – Tai multifunkcinių centrų, jėgos treniruoklių, laisvų svorių, kardio zonos ir funkcinių pratimų zonos atlikimo salė.
 Treniruodamiesi treniruoklių salėje stiprinsite raumenų sistemą, gerinsite širdies – kraujagyslių veiklą, sąnarių paslankumą, laikyseną, formuosite figūrą. Šios treniruotės tinka įvairaus amžiaus, sudėjimo, fizinio pasiruošimo žmonėms.

Išskirtinai tinkamos turintiems nugaros problemų, atsistatant po traumų ar ligų, turintiems didelį viršsvorį, mėgstantiems individualų sportą ar siekiant dalyvauti kūno formavimo(fitness) varžybose.
Salėje yra ergonomiški, efektyvūs, reabilitaciniai, mechaniniai ir svertiniai treniruokliai(ImpulsePL) skirti atskiroms raumenų grupėms stiprinti. Jais sportuojant gali jaustis saugiai tiek naujokai, tiek jau pažengę.
Kardio zonoje siūlome išmėginti naujos kartos bėgimo takelius, dviračius, elipterius(SportsArt ), StairMaster […]

sokiaivaikams
Permalink

Dance – fitness vaikams

Dance – fitness vaikams

Šokių ir fitneso pamokos vaikams – laikysena, ritmas, sceninis judesys, sveika gyvensena(7-12 metų)

Šokis – tai puiki vaikų lavinimo ir užimtumo forma. Pradėti šokių pamokėles reikia nuo mažens, kad įskiepytume vaikui meilę sportiškam, sveikam ir harmoningam gyvenimo būdui, kuris lydės jį visą gyvenimą.

PROGRAMOS TURINYS:

šokių aerobika
dance step aerobika
šiuolaikiniai šokiai
samba, salsa bačiata,valsas,tango…
parodomosios programos
kūno formavimas
fizinių savybių ugdymas

Kodel verta rinktis šokių pamokas SSK“Šaulė“?

šokių užsiėmimų metu Jūsų vaikas susipažins su pagrindiniais šokių elementais, išmoks įvairių šokių stilių, laisvai judėti ir valdyti savo kūną ;
bus ugdomos tokios savybės kaip : taisyklinga laikysena, plastika, elegancija, ritmo pojūtis, muzikalumas, kūrybingumas, saviraiška, dėmesys, pastabumas;
bus lavinama  judesių koordinacija, vikrumas, lankstumas, jėga ir […]

stepfitness
Permalink

Step – fitness

Step – fitness

Tai vidutinio intensyvumo ir sudėtingumo step aerobikos ir raumenų stiprinimo pamoka.
Pratybos ant step aerobikos platformos yra viena iš pačių mėgstamiausių treniruočių,Dėka aiškios judėjimo krypties(leidžia išvengti prastovėjimų)ir žengimo ant pakylos padidėja energijos iškrova, kas sąlygoja puikų kalorijų deginimą nenaudojant šuoliukų.
Antroje treniruotės dalyje atliekamos įvairios kūno formavimo metodikos.
Kompleksinis kūno tobulinimas padeda stimuliuoti širdies – kraujo apytakos ir kvėpavimo sistemas,valo organizmą,didina ištvermę,formuoja dailias kūno linijas,gamina energiją ir kelia nuotaiką.

Ji tinka tiek pažengusiems,tiek pradedantiesiems -programą nesunkiai atkartos net niekada nesportavęs žmogus.

Treniruotės vyksta: I-III 19:45 val. ir V – 16:30 val.

Treniruotes veda – Dovilė/Gitana.